reflections

Also meine besten Freunde sind...

d mascha: mit der isch es imma luschdig do het ma voll viel zu lache...un ich hoffe des bleibt au so...und ich hoffe mia mache noch viel scheiße zusamme..

d tami: mit der machts au imma voll fun, ich kenn se schun seid ich uff de welt bin und wenn sie donald duck imitiert wirds noch luschdiger....

d yvi: ja mit de yvi macht au imma voll spaß...abba s isch blöd dass ma nimma so viel zu dritt mache....

jo des wars eig. schu d wichtigschde ich hab euch so derb lieb un will euch nie verliehre echt e ganz dicka schmatza....ach ja die wo ich vergesse hab nit saua sein ich kann nit alle aufzähle sonschd sitz ich noch bis übamorge do...



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung